Riitelyä..
Omataloyhtiö.fi

Riitelyä..

Kirjoittaja
Viesti
J11036181212
J11036181212
New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)New Member (2 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 1, Käynnit: 14
Hei!

Kuuluin taloyhtiömme hallitukseen ja nyt syksyllä hallituksemme puh.joht. alkoi petaamaan paikkaa minulle. Kieltäydyttyäni kohteliaasti hän aloitti tekstiviestipommituksen, jossa mm.sanoi meitä nuorempia asukkaita vapaamatkustajiksi yms. Tilanne äityi niin pahaksi että erosin hallituksesta. Nyt pelkään että joudun tämän puh.joht. silmätikuksi. Emme ole puheväleissä. Onko minulla mitään oikeudellista apua tähän tilanteeseen, jos joudun kiusaamisen kohteeksi taloyhtiössämme??
J8697361417
J8697361417
New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)New Member (3 reputation)
Ryhmä: Jäsenet
Viestiä: 2, Käynnit: 6
Hallituksen jäsenyyshän on täysin vapaaehtoista. Harva siihen hommaan haluaa, joten osittain ymmärrän pj:n suuttumisen ja jos olet kuitenkin ollut hyvä tyyppi hänen mielestään. Vaikea saada ketään muutakan tilalle.
Se, miten hän asian ilmaisi oli tietysti kärjistettyä. Ehkä ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, sillä onhan ihan tottakin miten asukkaiden vanhetessa pitäisi saada nuoremmat innostumaan. Joten paljon on vielä kehitettävää ja mietittävää, jotta vanhakantainen tapa hoitaa taloyhtiön asioita saataisiin uudistettua ja niin, että kiinnostaisi nuorempiakin 
Olen joutunut kiusaamisen kohteeksi minäkin, mutta ainoa mitä voit tehdä on nostaa asiasta iso meteli taloyhtiössä tai maksaa juristi avuksi. Onko se ihan sen arvoista on tapauskohtausta? Minä maksoin juristin, joka 250 eurolla tutustui asiaan,  kirjoitti meilin toiselle asianosaiselle  ja sai niin taattua minulle asumisrauhan.
Muut asukkaat takuuvarmasti haluavat pitää näppinsä erossa teidän väleistänne, joten vaikka juttelisit ihan kenen tahansa naapurin kanssa he kyllä nyökkivät, ovat samaa mieltä, mutta naapurisovun nimissä eivät sekaannu asiaan.
Mitäs, jos annat ajan kulua ja pölyn laskea? Kyllä se pj siitä rauhoittuu.
Naapuririidoissa tarvitaan enemmän näyttöä, joten jos pj haukkuu sinua ala-arvoisilla nimillä ja tekstailee viikkokausia joka päivä, seisoo ovesi takansa huutamassa ja rikkoo omaisuuttasi voi siitä jo lähteä liikkeelle rikosilmoituksen puitteissa. Lähestymiskieltoa on hankala antaa taloyhtiön sisällä, koska etäisyys pitäisi olla vain muutamissa metrissä. Mieluin siis viileä sopu kuin lihava riita.
TEE

Yhdistä valitut

Yhdistä valittuihin aiheisiin...

Yhdistä etukäteen valittuun aiheeseen...

Yhdistä aiheen ID:hen...

Samankaltaisia aiheita

Lukee tätä viestiketjua

Login

Existing Account
Valikko
Haku